Datum:10.4.2024
Alles over winkelen
Klacht
U kunt een klacht over een gebrek indienen via een klachtmelding. De melding moet uw identificerende gegevens bevatten, een beschrijving van het gebrek of hoe het zich manifesteert, en informatie over de manier waarop u wilt dat wij het gebrek oplossen. Voeg bij uw klachtmelding de retour- en omruilinstructiekaart die u bij de originele zending bij het product heeft ontvangen, of het bestelnummer of de factuur die wij u per e-mail hebben gestuurd, toe.
Voeg de kaart met vervangings- en retourinstructies die u bij de oorspronkelijke goederenzending hebt ontvangen, of het bestelnummer of de factuur die wij u per e-mail hebben gestuurd, bij uw klacht.
Verpak de geclaimde goederen goed om verdere schade tijdens de verzending te voorkomen en stuur ze samen met het claimbericht naar Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.
Wij raden u aan de geclaimde goederen gratis naar ons te verzenden via DPD of DHL (zie hieronder),
- via DPD - label hier genereren - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Netherlands
- DHL - genereer hier een label - https://econnect.dhlecommerce.eu/return-portal/e5623eaa-1af9-40f3-811e-dc4494387e7d
Bewaar de verzendbevestiging zorgvuldig.
Veelgestelde vragen
- via DPD - label hier genereren - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Netherlands
- DHL - genereer hier een label - https://econnect.dhlecommerce.eu/return-portal/e5623eaa-1af9-40f3-811e-dc4494387e7d