Klacht | Astratex.nl
Ruilen en retourneren

Uw winkelwagen is leeg

Und das ist sehr schade. Fügen Sie etwas hinzu aus Favoriten oder sehen Sie sich unsere Neuheiten.


Datum: 10.4.2024

Klacht

U kunt een defect reclameren door gebruik te maken van het schadeclaimformulier. Dit moet uw identificatiegegevens bevatten, een beschrijving van het defect of hoe het defect zich manifesteert en hoe u wilt dat wij het defect oplossen.


Bevestig de afleverbon of het ordernummer aan de reclamemelding.


Verpak de goederen waarover een klacht is ingediend goed om verdere schade tijdens het transport te voorkomen en stuur ze samen met het klachtenformulier naar Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.


Wij raden u aan de gereclameerde goederen gratis naar ons te verzenden via DPD - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex. Bewaar de verzendbevestiging zorgvuldig.

Veelgestelde vragen

Hoe lang is de garantie op uw goederen?
Op alle goederen geven wij 24 maanden garantie, ingaande op de dag dat de zending is ontvangen. Als verkoper zijn wij verantwoordelijk voor eventuele gebreken die de goederen vertonen wanneer de koper ze ontvangt of die optreden tijdens de garantieperiode. De garantie dekt geen defecten veroorzaakt door onzorgvuldig of ongepast gebruik of mechanische schade. Respecteer daarom bij het wassen en schoonmaken van wasgoed de wassymbolen die door de fabrikant op het etiket zijn aangegeven.
Hoe dien ik een claim in?
U kunt een klacht indienen in de zogenaamde klachtenbrief op het e-mailadres info@astratex.nl. Het is belangrijk om uw identificatiegegevens, een beschrijving van het defect of de gevolgen van het defect, en informatie over hoe u het defect kunt verhelpen, bij te voegen. Voeg bij de klacht de afleverbon of het ordernummer toe.
Vergeet niet de geclaimde goederen zo te verpakken dat ze tijdens het transport niet kunnen worden beoordeeld en stuur ze samen met het claimbericht naar het adres: Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01, Náchod, Tsjechië. U kunt gebruik maken van DPD pakketverzending om geadverteerde goederen gratis te retourneren. Een gratis verzendlabel kunt u aanmaken op https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex.
Waar kan ik zien in welk stadium mijn claim zich bevindt?
Wij behandelen uw claim binnen 30 dagen na ontvangst van de zending en informeren u per e-mail over de voortgang.
Mijn artikel heeft een defect, maar is al gewassen. Kan ik er nog aanspraak op maken?
Ja dat kan. De claim geldt voor alle gebreken die u tijdens de garantieperiode van 24 maanden ontdekt. Ook in dit geval kunt u de goederen kosteloos naar ons toesturen, zoals hierboven beschreven.