Datum: 10.4.2024
Alles over winkelen
Klacht
U kunt een klacht over een gebrek indienen via een klachtmelding. Het mogen niet uw identificatiegegevens, een omschrijving van het gebrek of de wijze waarop dit zich manifesteert, en informatie over de wijze waarop u wilt dat wij het gebrek oplossen, bevatten. Voeg bij de melding van de klacht de pakbon of kaart met instructies voor ruilen of retourneren die u bij de originele zending met de goederen heeft ontvangen, of het bestelnummer, de factuur die wij u per e-mail hebben gestuurd.
Verpak de goederen waarover een klacht is ingediend goed om verdere schade tijdens het transport te voorkomen en stuur ze samen met het klachtenformulier naar Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.
Wij raden u aan de gereclameerde goederen gratis naar ons te verzenden via DPD - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Netherlands. Bewaar de verzendbevestiging zorgvuldig.