Klacht | Astratex.nl
Adviesdienst Ruilen en retourneren

Uw winkelwagen is leeg

Und das ist sehr schade. Fügen Sie etwas hinzu aus Favoriten oder sehen Sie sich unsere Neuheiten.


Datum: 10.4.2024

Klacht

U kunt een klacht over een gebrek indienen via een klachtmelding. Het mogen niet uw identificatiegegevens, een omschrijving van het gebrek of de wijze waarop dit zich manifesteert, en informatie over de wijze waarop u wilt dat wij het gebrek oplossen, bevatten. Voeg bij de melding van de klacht de pakbon of kaart met instructies voor ruilen of retourneren die u bij de originele zending met de goederen heeft ontvangen, of het bestelnummer, de factuur die wij u per e-mail hebben gestuurd.


Verpak de goederen waarover een klacht is ingediend goed om verdere schade tijdens het transport te voorkomen en stuur ze samen met het klachtenformulier naar Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.


Wij raden u aan de gereclameerde goederen gratis naar ons te verzenden via DPD - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Netherlands. Bewaar de verzendbevestiging zorgvuldig.

Veelgestelde vragen

Hoe lang is de garantie op uw goederen?
Op alle goederen geven wij 24 maanden garantie, ingaande op de dag dat de zending is ontvangen. Als verkoper zijn wij verantwoordelijk voor eventuele gebreken die de goederen vertonen wanneer de koper ze ontvangt of die optreden tijdens de garantieperiode. De garantie dekt geen defecten veroorzaakt door onzorgvuldig of ongepast gebruik of mechanische schade. Respecteer daarom bij het wassen en schoonmaken van wasgoed de wassymbolen die door de fabrikant op het etiket zijn aangegeven.
Hoe dien ik een claim in?
U kunt de goederen gratis ter claim naar ons opsturen via de door ons aangeboden gratis verzending via DPD - https://rmp.dpdgroup.com/015/astratex/Netherlands. Verpak het geclaimde product goed, zodat het tijdens het transport niet verder bederft. Voeg bij uw zending de leveringsbon of de ruil- of retourinstructiekaart toe die u bij de oorspronkelijke zending hebt ontvangen, de factuur of een ander document dat uw bestelling identificeert en een beschrijving van het defect. Verpak het pakket, maak een verzendlabel aan via de bovenstaande link en breng het naar een DHL-afleverpunt. Vergeet niet de leveringsbevestiging op te halen bij de vervoerder. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van uw claim. En als wij het geruilde product naar u terugsturen, betalen wij uiteraard de verzendkosten.
Waar kan ik zien in welk stadium mijn claim zich bevindt?
Wij behandelen uw claim binnen 30 dagen na ontvangst van de zending en informeren u per e-mail over de voortgang.
Mijn artikel heeft een defect, maar is al gewassen. Kan ik er nog aanspraak op maken?
Ja dat kan. De claim geldt voor alle gebreken die u tijdens de garantieperiode van 24 maanden ontdekt. Ook in dit geval kunt u de goederen kosteloos naar ons toesturen, zoals hierboven beschreven.